O concello de Zas e a Fundación Brandomil asinan un convenio para continuar coas escavacións en Brandomil

O Concello de Zas e a Fundación Brandomil veñen de asinar un convenio que permitirá visitar a parte do xacemento que foi escavada este verán e ampliar a zona de traballo en busca de novos achados.

O alcalde, Manuel Muíño, explicou que o goberno local achegará 30.000 euros para levar a cabo actuacións das que xa informou á Dirección Xeral de Patrimonio.

O convenio coa entidade que preside José Pérez é necesario porque a finca Pedra do Altar, onde se atopan os restos do asentamento romano, é da súa propiedade. Ademais, tamén está previsto expoñer o viario que se atopou nunha campaña anterior e que tivo que ser cuberto de novo para a súa protección, por orde de Patrimonio.

Neste caso, o inmoble sitúase nunha vía pública, preto dunha ponte medieval con base romana para que os peregrinos poidan cruzar. Así, a continuación da prospección é inminente, segundo explicou onte o rexedor zasense.

Máis información en https://www.lavozdegalicia.es/noticia/carballo/zas/2022/09/16/excavacion-brandomil-quedara-despósito-poder-visitada/0003_202209C16C4991.htm