Fundación Brandomil

Brandomil é un lugar cargado de lendas e historias. Moitos recoñéceno pola súa marabillosa ponte sobre o río Xallas, pero este lugar ten moito máis que ofrecer á sociedade. É por elo polo que nace a Fundación Brandomil, unha Fundación que quere recuperar e poñer en valor o patrimonio aínda agochado deste lugar de Galicia.

Brandomil, pasado, presente e futuro

Recollemos algún dos datos máis importantes da historia deste lugar.

Arqueoloxía

Recollemos algún dos restos arqueolóxicos máis importantes e relevantes atopados en Brandomil

Referencias literarias

En que libros e que autores falan de Brandomil? Brandomil crea a súa propia literatura?

Camiño de Santiago

Recollemos algunha da documentación histórica que acredita que o Camiño de Santiago a Muxía pasaba por Brandomil.

Algunha das imaxes máis espectaculares do lugar.

Os nosos proxectos

Coñece de primeira man cales son os obxectivos e plans da Fundación, no presente e para o futuro.

Colabora con nos

Se queres aportar o teu gran de area a esta causa, podes facelo de diferentes xeitos.

Novas

Descubre o que está pasando na actualidade de Brandomil e o que estamos facendo dende a Fundación.