A Fundación Brandomil comeza os traballos da segunda fase da intervención arqueolóxica na senda da Pedra do Altar

A campaña deste ano consiste na limpeza de fincas, o paso do xeoradar e unha nova escavación arqueolóxica

A Fundación Brandomil comezou hoxe cos traballos da segunda fase da intervención arqueolóxica na estrada da Pedra do Altar.

Nestes días trabállase na limpeza de desordes así como dun vertedoiro incontrolado que existía na estrada dos inmobles propiedade da Fundación. Despois limparase a vexetación e acondicionarase o terreo para que pase o xeoradar a vindeira semana. O obxectivo desta actuación é delimitar o xacemento romano da Pedra do Altar.

Posteriormente, no mes de agosto comezará unha nova escavación arqueolóxica baixo a dirección de Lino Gorgoso.